ЦЕ ШОКУЄ! Гіркий досвід в «Сінево» або гроші на вітер /




Я хотіла б поділитися своїм гірким досвідом і не тільки своїм, а й досвідом своїх знайомих щодо всім відомої лабораторії “Сінево”.


Сьомого березня, дякуючи цій лабораторії, я ледь дожила до того моменту коли будуть готові аналізи, які мій чоловік перездав у Чорнобильській лікарні. Отже вже неодноразово я і моя сім’я користувалися послугами “Сінево”.


Перший випадок був кілька місяців тому, коли моєму 10-ти річному синові в аналізі написали 160 гемоглобін, злякавшись ми поїхали до гематолога, у відповідь почули, що аналізи з “Сінево” він навіть розглядати не буде. Перездавши аналіз виявилось, що гемоглобін насправді 125.


Але, на жаль, цей випадок мене не навчив. Я сказала собі, кожен має право на помилку, це вперше тому…


Але незабаром мені зателефонувала подруга Наталія Моравська Смачило, в розпачі. Вона здала сечу своєї доньки, якій 5 років в “Сінево”, результат аналізу шокував її, лейкоцити були 35. Вона в розпачі поїхала в 8-му лікарню, де перездавши аналіз виявилось, що лейкоцити 6-7.


Довго не довелося чекати наступного випадку. Два тижні тому мала гіркий досвід в “Сінево” Ірина Івановська, яка здавши аналіз своєму 3-му синові мало не зомліла, побачивши 2.7 лейкоцити. Звісно довіри до “Сінево” вже не було, тому перездавши аналіз у Чорнобильській лікарні виявилось, що лейкоцити 4.2.


Але найгірше з цього всього, що мене це все не навчило до сьогоднішнього дня!


Тому продовжу з того, з чого почала. В мого чоловіка піднялась температура і було погане самопочуття, тому 7 березня вранці ми знову ж таки (тому що близько і зручно, нема черг) пішли здавати аналіз в “Сінево”. І коли в другій половині дня побачили його результат, то були шоковані -1.4 лейкоцити. Мій чоловік в паніці думав про найгірше… Рак, цероз.


І тут 8 березня вихідний день, ми ледь дожили до сьогоднішнього дня і коли отримали перезданий результат аналізу з Чорнобильської лікарні то видихнули з полегшенням, лейкоцити були 3.4.


Тому, будь ласка, нехай мій досвід допоможе вам не отримати такої стресової ситуації, щодо неправильно зробленого аналізу і не викинути гроші на вітер, тому що аналізи у “Сінево” не з дешевих.


Будьте здорові друзі – це найголовніше у житті!!!
джерело
ЦЕ ШОКУЄ! Гіркий досвід в «Сінево» або гроші на вітер / ЦЕ ШОКУЄ! Гіркий досвід в «Сінево» або гроші на вітер / Reviewed by Надя Гладій on 7:27:00 Rating: 5