пятница, 3 февраля 2017 г.

ВОДОЧНЫЕ. Самые ВКУСНЫЕ чебуреки!!

Світлина від Ксенії Стешенко.



Чебуреки ПОЛУЧАЮТСЯ с ХРУСТЯЩЕЙ корочкой благодаря ВОДКЕ в тесте и МЯГКИЕ внутри. ОЧЕНЬ Вкусно!

Ингредиенты:
-Мука (стак.=250мл) — 4 стак......

це алкоголю. найбільш смачна м ' ясо пиріжки!!
м 'ясо виробляється з тості завдяки горілка в ковдру і м' який на всередині. дуже смачний!
складові:
- борошно (стек. = 250 мл)-4 стос.
- води-320 мл або 1,3 окуляри
- горілка (обов ' язкова)-2 spoonful
- яйце-1 пк
- рослинна олія (для перевірки)-2 spoonful
- сіль-0.5 teaspoon.
- фарш (для плювати, я готовий взяти свинина)-700-900 g
- цибулею (для жере)-2 пк
- чорний перець (землю, для жере)
кулінарія:
звари трохи води, додавання там солі та олія.
в окріп, негайно додати 1/2 чашок борошно, ви мікс уважно, то немає lumps і дати маси, щоб заспокоїтися.
я був перебивав.
подальше додати яйце і горілка, і я буду поступово додати решти борошно.
добре vymesite тісто.
the тісто не повинно бути липкі до рук, або додати трохи більше борошно.
і залишити тісто на боці, щоб vystoyalosʹ.
через 30 хвилин знову і знову залишити vymesite ще 30 хвилин.
на строк дії з часу - тісто готова, ви можете зробити м ' ясо пиріжки.
я можу зробити тісто заздалегідь, і перенесено в пакет, поставити його у холодильник на 1 або навіть 2 днів.
тісто з цього буде навіть краще.
цього разу зробити мінсміт " - onions очистити і пропустити через м ' ясорубку.
щоб додати сіль і перець, добре svezhesmolotyy мікс, я можу додати свіжий зелений петрушку або cilantro.
вирізати тісто розміром з тенісу, м ' яч, і викатує з качалка в тонкі tortillas.
tortillas, щоб поставити на землі, яловичина (близько 1,5-2 tsp) його баржа, половини tortillas, обкладинку на другу половину область, і трохи bitsy vydavlivaya повітря.
the edge of the well-канал стрічку.
смажимо м ' ясо пиріжки в fryer або в горщику.
тому що у мене є fryer не, потім я проливним у сковорода tolstostennuyu рослинна олія (багато) і відверто, його.
тоді я поклав 2 руки, здавати її вогонь, і вони досі готує. на одному боці, доки золотий коричневий колір, а потім їх.
і так далі, і таким чином, тож ось послідовність.
середня м ' ясо пиріжки випікання у вогонь з 2-х партій, перш ніж золотий кольори у великі обсяги нафти.
готовий покласти м ' ясо на папері рушники, щоб стек додатковий товста. служити гаряче.
Джерело