суббота, 6 августа 2016 г.

Чому не можна прогрівати двигун автомобіля


Поширена думка, що двигун неодмінно потрібно прогріти до робочої температури перед поїздкою, йде корінням в епоху стародавніх карбюраторних моторів

Багато водіїв досі вважають за правило завести вранці двигун і залишити його прогріватися до робочої температури на холостих обертах, особливо взимку. Тим самим вони нібито знижують знос деталей двигуна, але насправді це погана ідея, – пише "Популярная Механика".

Поширена думка, що двигун неодмінно потрібно прогріти до робочої температури перед поїздкою, йде корінням в епоху стародавніх карбюраторних моторів. Карбюраторам дійсно потрібно було кілька хвилин, щоб дістатися до температури, при якій вони працюють безперебійно. Однак сучасні двигуни з уприскуванням палива більше не мають потреби в цій процедурі!

Пізнавальний відеоролик наочно показує, що відбувається з холодним мотором на холостих обертах і демонструє, чому традиційний ритуал прогрівання двигуна насправді збільшує його знос. Тривала робота на холостих обертах призводить до розрідження масла і погіршення його змащувальних властивостей через проникнення в нього бензину.



Отже, що потрібно робити? Просто заводите двигун і їдете! Так він буде прогріватися набагато швидше, зношуватися повільніше, ви витратите менше палива, випустите в атмосферу менше вихлопних газів, а в разі зими з дефлекторів кліматичної системи куди раніше з'явиться приємне тепле повітря.